Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sädehoidot edessä

No hei!
Se on varmaan yksilöllistä. Minä olin viikon verran väsynyt ja myös toisenkin viikon vähän vähemmän väsynyt. Kolmantena viikkona pörräsin kuin duracel-pupu konsanaan. Mutta minä söin myös xelodaa kahden viikon jaksoissa ja se kolmas viikko oli lääkkeetön viikko. Cefit väsyttivät minua enemmän kuin taxot. Se riippuu niin veriarvoista ym. Päänahka tuli minullakin araksi....hiuksii alkoi silloin karista... Näppylöitä sain kortisonista.. Kyllä se siitä. Lepää kun väsyttää ja yritä syödä ja ulkoilla vointisi mukaan. Se piristää.Minä kävin kävelemässä ainakuin jaksoin,nyt on väsy...no neljä km on pisin lenkki viimeeksi.

Nyt söin. Taidan mennä päiväunille hetkeksi. Kävin verkokeissa aamulla. Kahvikin maistuu nykyään hyvälle.

Ainiin...minulla sytot vaikuttivat näkökykyyn...luulin että tarviin lasit, mutta lääkäri sanoi,ettei tarvii ainakaan vielä,sillä sytot turvottavat verkkokalvoa. Siitä johtuu että näen välillä epäselvästi...hieman. kyynelnesteitäon välillä liikaa. Joillakin taas saattaa kuivuu liikaa. :))
Tässä ja nyt | 19.3.2007 klo 10:21:07