Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Uimahalliin?
olen ollut yksirintainen jo kohta 20.vuotta .Liityimme Caravaanareihin 1994 , joten silloin jo päätin ,että menen naisten saunaan .On kyllä mahdollista tilata perhesauna , mutta en ole koskaan tehnyt niin .Alku oli kyllä kieltämättä vaikeaa. Yleensä saunassa oli iloinen keskustelu päällä kun astuin sisälle ,mutta se loppui kuin naulankantaan .....Mutta se on mennyttä elämää ,tosin joskus lapset jäävät katsomaan pitkään ,niin että se alkaa jo päässä häiritä äitiä . Olen käynyt uimahallissa alkuunsa proteesin kanssa ,siis uimassa , mutta en ole pitänyt uimapukua saunassa päällä .Nyt käymme yhdessä sisareni kanssa uimahallissa ja häneltä onleikattu molemmatkin rinnat pois ja käymme saunassa ilman uimapukua .
Se on ihan totta ,että meitä rintasyöpään sairastuneita on paljon ,mutta me ihmiset olemme kaikki yksilöitä , jokainen tekee niinkuin se hyvältä tuntuu .Meitä naisiahan tämä koskettaa ,minusta olisi ihan hyvä ,että joku edes joskus uskaltaisi kysyä asiasta , että kuinka ja mitenkä olet huomannut rintasyöpäsi ? Minä en ainakaan siitä luokkaantuisi päinvastoin jos siitä olisi jollekkin toiselle apua .
Ja sinulle joka kirjoitit , että miestäsi häiritsee se ,että et laita "huivia "päähäsi niin niin se kuulostaa aika itsekkäältä miehesi puolelta , olethan "säilynyt hengissä vakavasta sairaudesta .......Hyvää talvenjatkoa kaikille kanssasisarille .
- Uimahalliin?Anushka
- Re: Uimahalliin?Millivanilli
- Re: Uimahalliin?Anushka
- Re: Uimahalliin?Nefertiti
- Re: Uimahalliin?herpos
- Re: Uimahalliin?tasse
- Re: Uimahalliin?Karhutar
- Re: Uimahalliin?Myrps
- Re: Uimahalliin?Anushka
- Re: Uimahalliin?tuutikki-t
- Re: Uimahalliin?tanssityttö
- Re: Uimahalliin?lilja