Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Uimahalliin?
Voi kyllä olet rohkea, jos olet ilman uimapukua esiintynyt. En itse siihen olisi valmis, ehken koskaan. Me kanssa perheen kanssa käyty säännöllisesti uimassa, ja olen peseytynyt suljetussa tilassa, käyttänyt uimalakkia, käynyt uimapuku päälläsaunassa ja pukenut sitten vessassa. Näillä keinoilla olen selvinnyt poikani kanssa, joka jo voi odottaa ulkopuolella. Mutta kyllähän se näilläkin keinoilla sellasta sompaamista on.Hankin heti amoenasta sellasen proteesille tarkoitetut uimapuvun. Uimaproteesiinkin voi kuulemma saada maksusitoumuksen! Ite olen käynyt se päällä saunassa ja ajatellut sanovani, jos joku jotain kysyy,että parempi ettei puutu asiaan, josta ei tiedä. Pitäisi varmaan se lupamerkki hankkia,mutta en nyt ole tän kaiken keskellä saanut aikaseksi.
Nautinnollisia uimahetkiä sinulle ja pidä vaan se uimapuku päällä, jos vielä siltä tuntuu!
- Uimahalliin?Anushka
- Re: Uimahalliin?Millivanilli
- Re: Uimahalliin?Anushka
- Re: Uimahalliin?Nefertiti
- Re: Uimahalliin?herpos
- Re: Uimahalliin?tasse
- Re: Uimahalliin?Karhutar
- Re: Uimahalliin?Myrps
- Re: Uimahalliin?Anushka
- Re: Uimahalliin?tuutikki-t
- Re: Uimahalliin?tanssityttö
- Re: Uimahalliin?lilja