Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Uimahalliin?
Moikka!Itse en ole kokenut uimaan tai saunaan menemistä ongelmana. Leikkauksen jälkeen olin monta kertaa kuntosalin saunassa ja pari kertaa yleisessä uimahallissa. Tällä hetkellä en infektioriskin takia voi mennä, mutta odottelen taas hoitojen päättymistä siinäkin suhteessa. Olen kyllä muutenkin sellainen ihminen, jota ei niin kauheasti muiden supinat liikuta: ilman peruukkiakin liikun yhtenään ja esim. kuntosalilla ei peruukkia oikein voi käyttääkään. Itse en oikein keksi, mitä sellaista muut voisivat yksirintaisuudestani ajatella, mikä jotenkin satuttaisi minua. Luulen, että suurin osa ihmisistä yksinkertaisesti katsoo, että voi voi noin nuori ja tuollainen sairaus. Joku voi tietenkin supista ja joku tuntea vahingoniloa, mutta enemmän minun tällaisia ihmisiä käy sääliksi kuin itseäni. Tietyllä tavalla ajattelen myös niin, että tämä sairaus rajoittaa jo ihan riittävästi elämääni ilman, että alan sitä itse vielä rajaamaan lisää (esim. muiden tuijottelun pelossa).
- Uimahalliin?Anushka
- Re: Uimahalliin?Millivanilli
- Re: Uimahalliin?Anushka
- Re: Uimahalliin?Nefertiti
- Re: Uimahalliin?herpos
- Re: Uimahalliin?tasse
- Re: Uimahalliin?Karhutar
- Re: Uimahalliin?Myrps
- Re: Uimahalliin?Anushka
- Re: Uimahalliin?tuutikki-t
- Re: Uimahalliin?tanssityttö
- Re: Uimahalliin?lilja