Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Uimahalliin?
Hei vaan!Ensinnäkin: tiedättehän, että on erillinen uimaproteesi? Siihenkin saa maksusitoumuksen.
Toiseksi: minä olen ostanut proteesirintsikoita. Hesassa on Bulevardilla niitä myyvä liike. Olen käyttänyt myös aikaajoin vanhoja T-paitaliivejä, mutta niissä pitää olla varovainen kumartumisen kanssa, proteesi plopsahtaa helposti ulos!
Olen uinut viikottain jo ammoisista ajoista ja se on yksi elämän iloista. Tässä työpaikkani lähellä on pieni hiljainen uimahalli, jossa on (onneksi) harvoin lapsia. Olen usein ollut sekä pukuhuoneessa että pesuhuoneessa yksin. Nyt valitettavasti tulee vuoden tauko, kun halli menee remonttiin.
Vaikka me rintasyöpäläiset saamme olla uimapuvussa, täytyy kuitenkin pukuhuoneessa olla alasti. Minä en ole tohtinut ainakaan vielä mihinkään isoon halliin mennä. Minäkin aristelen toljottavia lapsia ja teinejä.
- Uimahalliin?Anushka
- Re: Uimahalliin?Millivanilli
- Re: Uimahalliin?Anushka
- Re: Uimahalliin?Nefertiti
- Re: Uimahalliin?herpos
- Re: Uimahalliin?tasse
- Re: Uimahalliin?Karhutar
- Re: Uimahalliin?Myrps
- Re: Uimahalliin?Anushka
- Re: Uimahalliin?tuutikki-t
- Re: Uimahalliin?tanssityttö
- Re: Uimahalliin?lilja