Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Uimahalliin?
Minä olen käynyt uimassa jo muutamia kertoja.En ole saanut hankittua merkkiä uikkariini, mutta koska olen tottunut itse lukuisiin isoihin arpiin vartalollani, en ole niin hankalana pitänyt rinnan puuttumista uimahallin pesu-tai saunatiloissa. Kanssasaunojat yrittävät olla katsomatta, ja minusta tuntuu että ongelma on enemmän heidän puolellaan. Joskus joku pikkulapsi on saattanut kysyä asiasta, mutta olen nätisti selittänyt asian. Isompi henkilökohtainen ongelma on ollut olla karvaton kaikkialta, mutta se oli pahin parilla ensimmäisellä kerralla. Tyhmää kyllä, mutta uimalakki ei tullut mieleenikään!!!Omaan vanhaan uikkariini laitoin itse taskun proteesia varten, sain uimaproteesin kunnan maksusitoumuksella, mutta tavallisella taskuproteesillahan voi uida hyvin, kloori vain kuluttaa sitä nopeammin.
Uikkarin kanssa saunaan tai ilman, ei rintasyövän takia kannata kiduttaa itseään vielä uimattomuudellakin jos nimittäin uimisesta pitää.
- Uimahalliin?Anushka
- Re: Uimahalliin?Millivanilli
- Re: Uimahalliin?Anushka
- Re: Uimahalliin?Nefertiti
- Re: Uimahalliin?herpos
- Re: Uimahalliin?tasse
- Re: Uimahalliin?Karhutar
- Re: Uimahalliin?Myrps
- Re: Uimahalliin?Anushka
- Re: Uimahalliin?tuutikki-t
- Re: Uimahalliin?tanssityttö
- Re: Uimahalliin?lilja