Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Heips Kevätmielinen!
Huomenia taas! Ja kevätmielelle onnea, kun olet viimein päässyt sytoputkesta. Eikö tunnukin helpottavalta, vaikka vielä ehkä joudut jonkin verran kestämään niitä vihonviimeisiä oireita. Itse sain viimeiset CEF:it tasan kaksi viikkoa sitten ja selvisin kahden päivän väsymyksellä. Mitään muita oireita ei tullut. Nyt olen tääsä lähes terveen oloisena. Huomenna menen eka käynnille sädepolille. Siellä tehdään se simulointi, mitä ikinä se sitten tarkoittaakin. Ja viikon päästä alkaa sitten se "tykitys" säteillä. Viisi viikkoa ja sitten on koko rumba ohi, toivottavasti ikiajoiksi.Kaljun alta työntää ohutta haiventa, kuin vauvanhiusta. Tuntuu tosi kivalta, kun ei enää tarvitse pelätä hiusten lähtöä vaan ennenminkin odottaa uusien kasvua. Voi kun tulisi edes vähän kiharoita. Mulla on aina ollut niin piikkisuora tukka kuin olla voi. Veljeni aina lapsena ollessani pilailivat näillä minun piikkisuorilla hiuksillani. Sanoivat, että kihara, kähärä, suora, piikki ja Kaisalla se on piikki. (Kaisa oli lempinimeni). Muilla sisaruksillani on taipuisat hieman kiharat hiukset.
Joten nyt on positiivisuutta ilmassa. Toivon sitä kaikille. En olisi koskaan alussa uskonut, että vielä tulee tämäkin päivä, kun hoidot on ohi. Onhan tosin nuo säteet vielä, mutta niitä ei lasketa. Tiedän toki, että niistäkin voi tulla joitakin ikäviä juttuja, mutta luotan, että kaikki menee hyvin.
Hyviä päivänjatkoja kaikille toivoo Kehäkukka:))
- Heips Kevätmielinen!Tässä ja nyt
- Re: Heips Kevätmielinen!kevätmieli
- Re: Heips Kevätmielinen!Tässä ja nyt
- Re: Heips Kevätmielinen!anne_r_
- Re: Heips Kevätmielinen!MeriTuuli