Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Heips Kevätmielinen!
Juu, eipä tuota peruukkia tule paljoa käytettyä kun tuolla lakkasoilla tarpoo :) Mulla on muutama buffihuivi joihin oon tykästynyt kovasti. Hiestä märkänä ne vaan on aina kun aikani olen rämpinyt. Lyhyttä sänkeä on päänahka täynnä, kyllä se sieltä puskee pikkuhiljaa!Ihana ajatella että ehkä viikon päästä on syto-oireet historiaa! Viikon nyt selviää vaikka oksentaisi koko ajan - ja sitä etomistahan se lähinnä on ja väsymystä. Päivä kerrallaan kohti parempaa.
Oon onnellinen, että mulla kunto kesti loppuun asti. Toki maitohapot jyllää helpommin, mutta punkan pohjalle en jäänyt ja jaksan vaeltaa kilometrejä ja tunteja edelleen tuolla luonnossa. Marjoja napsin suuhun ja ämpäriin siellä samalla. Karpalot kukkii nyt, ja lakat hehkuu oranssinpunaisina.
Meen tänään taas tarkastamaan parit pikkusuot, joko olisi keruuseen asti kypsiä. Eilen sain ämpärin pohjanpeiton verran jo kypsiä. Loput kun kypsyvät, niin niitä saa kantaa ämpäritolkulla metsästä. Lupasin äidillenikin lakat tänä vuonna, kun häneltä on jalkaa leikelty vuoden sisään monesti. Keräsi mulle mansikat, joten tehdään vaihtokaupat :)
Ajatukset on tällä hetkellä positiiviset tulevaisuutta kohtaan. Viime jouluna ajattelin, että se on viimeinen laatuaan. Nyt uskon jo, että niitä jouluja tulee vielä monia, vaikka sairaus uusisikin. Mutta mehän lähdetään siitä, että se ei uusi. Se oli ja meni :)
- Heips Kevätmielinen!Tässä ja nyt
- Re: Heips Kevätmielinen!kevätmieli
- Re: Heips Kevätmielinen!Tässä ja nyt
- Re: Heips Kevätmielinen!anne_r_
- Re: Heips Kevätmielinen!MeriTuuli