Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Heips Kevätmielinen!

MOI! :)

Näin on, maanantaina pitää mennä tuijottelemaan tippalukkoja - yök. Pitää vaan psyykata että se on viimeinen kerta. Suonet on edelleen kipeät vasemmassa kädessä, saas nähdä onko pakko antaa pistää kanyyli oikeaan.

Just soitin labrojen tulokset, neutrofiilit oli 1,6 joten nekään eivät estä tiputusta. Paremmin toipuivat tokasta CEFistä kuin ekasta. Hb edelleen peräti 132 ja maksa-arvo afos 21, joka on parempi kuin ennen koko sytoputkea?? Taxojen jälkeen oli 38. Eli kaikenkaikkiaan roppa on kestänyt hyvin. Luultavasti säteet päästään ajoittamaan hyvissä ajoin ja pääsen eroon koko hoitoputkesta!

Toivottavasti hiukset alkavat puskea kallosta vauhdilla, alkaa tämä kaljulook jo kyllästyttää. Kulmatkin ovat kohta muisto vain. Kiva että sulla on karvapuoli jo noin hyvässä mallissa ;)

Mä olen CEFien aikana alkanut laihtumaan vai oisko vaan nestettä poistunut. Nyt kuitenkin -1½ kg edelliseen tippaan verrattuna. Toivottavasti vimppa CEF vie taas kilon pari mennessään ;) Sitten oisinkin jo leikkauksen aikaisissa lukemissa. Mutta aion pudottaa vielä 5 kg siitäkin, kun syksyllä pulskistuin. Olin jotenkin niin loppu, etten jaksanut kunnolla lenkkeillä syyspimeillä. Kai se oli elimistön reagoimista syöpään.

Nyt kuitenkin on ihmeen energinen olo, pari tuntia rämmin taas lakkasuolla tänään - suopursu vain tuoksuu vaatteissa. Litran sain kypsiä lakkoja, loput ovat vielä punaisia, mutta niitä tulee PALJON!

Siinä kait päällimmäiset, mukavaa oloa sinullekin! :)
kevätmieli | 6.7.2007 klo 17:10:41