Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kokemuksia Femarista?
Hei kaikille ja kiitos vastauksista,Minulla ei ole ainakaan vielä kovin paljon hiukset lähteneet. Tosin tänä aamuna tukkaa föönätessäni tuli mieleeni, että lähteekö tätä enemmän kuin ennen. Paino ei ole vielä kovin paljon noussut, mutta tuntuu koko ajan olevan nousemaan päin, vaikka en ole mielestäni ylimääräisesti syönyt, tosin nälkä on lähes jatkuvaa. Nestettäkin ilmeisesti kertyy, koska janottaa niin paljon.
Olen nyt ottanut Ergotamia yöksi hikoiluun ja on se hieman vähentänyt puuskia, mutta ei suinkaan niitä poistanut. Päivällä en ole Ergotamia ottanut, koska se on kolmiolääke ja pitäisi pysyä hereilläkin.
Olen ollut hieman yllättynyt, että Femarista on niin paljon oireita, koska sain sekä lääkärin puheista että Femarin hienosta esitteestä sen käsityksen, että tämä lääkitys on helppo juttu.
No, niin kai täytyy ajatella, että tämä on se, mitä on tarjolla ja näillä ehdoilla mennään, mutta ei aina jaksa olla iloinen siitä, että tilanne ei ole vielä huonompi.
Hyvää talven odotusta kaikille
Berry
- Re: Kokemuksia Femarista?Uneton 61 v.
- Re: Kokemuksia Femarista?kukkamaaria
- Re: Kokemuksia Femarista?Karhutar
- Re: Kokemuksia Femarista?Sanelma
- Re: Kokemuksia Femarista?Berry