Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Kokemuksia Femarista?

Hei,

Minulta leikattiin heinäkuussa vasen rinta pois ja kainalo tyhjennettiin. Vartijasoluissa oli syöpäsoluja, mutta kainalo oli puhdas. Kasvain oli kuitenkin gradus ykköstä, joten liitännäishoidoksi sain vain viiden vuoden Femar- hoidon.
Olen nyt syönyt Femaria kuutisen viikkoa. Lämmösäätely tuntuu olevan täysin kadonnut eli suurimman osan aikaa on joko kylmä tai kovia kuumia aaltoja, jotka tulevat huonon olon kanssa. Oli niitä tietysti aiemminkin, koska olen 55-vuotias, mutta kyllä ne ovat huomattavasti pahentuneet. Yöllä kuumat aallot ja kylmän tärinät herättävät monta kertaa, joten aamulla on aika väsynyt. Muutenkin olo on aika voimaton. Sormien nivelet jomottavat ja joinakin aamuina on ollut kuin puujaloilla kävelisi.Seksihalut ovat myös täysin kadonneet.
Onko muilla kokemusta Femarin sivuvaikutuksista ja niiden kestosta? Kuulisin niistä mieluusti, koska minulla on ongelma erottaa leikkauksesta ja lääkityksestä aiheutuvat ongelmat, koska olen ymmärtänyt, että Femarkin voi aiheuttaa turvotuksia kuten leikkauskin. Minulla on esim. kylkikaaren päällä oleva kipu ja turvotus.

Viestejä odotellen
Berry
Berry | 25.10.2009 klo 20:13:21