Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kokemuksia Femarista?
Tervehdys siskot. Olen nyt syönyt Femaria elokuun puolivälistä asti. Aloitin sen ennen säteitä. Luin kauhukertomuksia kaikista vaivoista mitä voi ko. lääkkeestä tulla. Itseasiassa vain minun jalkapohjani ovat, jostain kumman syystä, kipeytyneet. Tukkani lähti CEFin alussa ja alkoi sitten kasvaa, mutta nyt kasvuvauhti on mielestäni hiipunut. Se on nyt n.2sm ja siitä taitaa tulla harmaampi ja harvempi kuin ennen. Mitään muita vaivoja ei minulla ainakaan vielä ole.(Jollei ikuista syömisenhimoa lasketa vaivoiksi.) Ja toivottavasti ei tulekaan. Kuumata allot ja yöhikoilu ovat loppuneet, melkein kokonaan. Jalkakipujen takia en ole käynyt lenkillä, joten painoni tuppaa pikkuhiljaa nousemaan. En tiedä voiko Femaria sitä syyttää. Tämä marraskuinen pimeys vain masentaa. Ei oikein osaa tehdä mitään, muuta kuin lueskella.- Re: Kokemuksia Femarista?Uneton 61 v.
- Re: Kokemuksia Femarista?kukkamaaria
- Re: Kokemuksia Femarista?Karhutar
- Re: Kokemuksia Femarista?Sanelma
- Re: Kokemuksia Femarista?Kukuli