Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Odottavan aika on pitkä

Voi ei, luin juttusi ja se muistuttaa tarkalleen sisareni tapausta. Olin niin toivonut ettei siskon patti voi olla mitään vakavaa, mutta kertomuksesi nosti olemattomat hiuskarvani pystyyn. Minulla on itsellä levinnyt rintasyöpä, ja kun syöpäni todettiin 2003, siskoni meni myös mammoon ja siellä löytyi toisesta rinnasta levymäinen patti. Se oli ohutneulanäytteen mukaan harmiton sidekudoskasvain. Nyt sitä on seurattu tänne asti puolivuosittain, ja viime aikoina se on ruvennut kasvamaan ja kipuilemaan ja on jo kaksinkertainen alkuun verrattuna. Viimeisimmäksi otettu ohutneulanäyte jonka tulosta odotetaan.

Vielä on toivoa jäljellä sen suhteen. Itse olen sanonut hänelle alusta alkaen että poistattaa koko patin, on vielä ihan ihon pinnassa ja olisi ollut helppo leikkaus. Mutta kai sitä ei kukaan usko pahinta jos lääkärit vain rauhoittelee. Nyt jää nähtäväksi miten siskoni juttu päättyy, toivomme parasta.

Voimia hermostuttavaan odotteluun kaikille!
Selina2 | 19.1.2008 klo 23:32:43