Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Odottavan aika on pitkä

Voi kuinka ikävää että sait tuollaisen viestin! muistan , miltä itsestäni tuntui kun sain kuulla kasvaimeni olevan pahanlaatuinen, se tilanne oli kamala, ihan kuin se olisi tapahtunut jollekin muulle. mulla oli kuukauden ikäinen vauva silloin ja mä ajattelin että tää on nyt tässä, nyt mä kuolen justiin. mutta tässä sitä vaan ollaan, liemissä keitettynä, mutta elossa! ja hyvin käy sinullekin, onneksi tutkivat sen patin ja poistavat, sitten olet jo voiton puolella ja sulla varmasti löytyi hyvissä ajoin se. Ei kannata säikähtää vielä liikaa, minäkin tosiaan luulin kuolevani siihen paikkaan, mutta mitä enemmän tietoa sain, sitä "paremmalta" tilanne alkoi näyttämään, minulla oli kuitenkin mahdollisuus parantua! ja niin on sinullakin!! Muistan aina ensimmäisen lääkärin sanat ennenkuin mulle oli mitään levinneisyystutkimuksiakaan tehty: "pahimmassakin tapauksessa on todella paljon tehtävissä"! joten koita olla liikaa hermoilematta, kunnes saat lisää tietoa (helpommin sanottu kuin tehty, tiedän).....Iso voimahali täältä ja koita jaksaa ja älä murehdi etukäteen liikaa, kaikki menee varmasti hyvin, nyt sä olet hyvissä käsissä!
cry | 21.1.2008 klo 19:14:37