Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Nyt meinaa henkinen kantti pettää...

Hei tinttinen!
Tuo sinun kirjoituksesi on aivan kuin olisin lukenut omia ajatuksiani samassa kohtaa ollessani. Mulle myös tuli tunne että mulle ei kirurgi halunnut kertoa kaikkea. Mainitsin sitten onkologin vastaanotolla tästä ja hän kyllä lupasi olla panttaamatta mitään tietoa.
Mä myös pelkäsin levinneisyyttä hirveästi ja kun niistä tuli tulokset eikä missään ollut mitään, helpotus oli aivan suunnaton. Toivottavasti sulle tulee myös sama kokemus. Muista kuitenkin että vaikka tilanne olisi mikä hyvänsä, lääkkeet ovat niin hyviä että toivoa ei kannata menettää. Kaikenlaisia tunteita tulee vielä jatkossakin, mutta pidä itsesi vahvana ja itke silloin kun itkettää. Itse kävin tuossa kohtaa juuri psykologin juttusilla pari kertaa koska kotona en voinut lasten nähden kaikkia tunteita ulos päästää. Suosittelen!
Voimia ja uskoa huomiseen sulle ja kaikille jotka ovat samassa tilanteessa1
tepa
tepa | 31.10.2007 klo 10:41:25