Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Nyt meinaa henkinen kantti pettää...
En tiedä helpottaako yhtään , jos sanon että ett ole yksin sairautesi kanssa vaikka siltä ajoittain tuntuukin. Minullakin on tässä takana pari unetonta yötä ja mieli vaihtelee, toisinaan tunnen valtavaa ahdistusta ja pelkoa, onneksi sitten kuitenkin toivonkipinä herää jospa tästä vielä selvitään.Itse sain tietää rintasyövästäni vasta pari viikkoa sitten,ja ensiviikolla olisi kirurgin konsultaatio ja kai silloin saan tietoa leikkausajasta.
Muuta en oikeastaan vielä syövästäni tiedäkkään. Kooltaan se on noin 2cm.
Henkisesti tämä odottaminen on rankkaa,tuntuu että uusia kolotuksia on joka puolella kroppaa.Pelottaa kaikki se mitä edessä on.
Olen kuitenkin päättänyt elää päivän kerrallaan ja ottaa vastaan jokaisen päivän sellaisena kuin ne eteen tulee,vaikka tiedänkin että varmasti tulee epäuskon ja toivottomuuden hetkiä siinävaiheessa kun leikkaus on ohi ja hoidot alkavat.
Ei pitäisi surra etukäteen ,täytyy yrittää tehdä samoja asioita ja askareita kun tähänkin asti , voimien mukaan.
Myös minulla on lapsia , nuorimmainen tyttö 13v, jolle en ole vielä koko totuutta pystynyt kertomaan.
Muista ei me vielä luovuta mistään , itse jaksan uskoa että hoidoilla saadaan nykyisin hyviä tuloksia ja levinnytkin syöpä pysyy aisoissa vuosikausia.Elämänlaatukin voi vielä olla ihan hyvää,kunhan pahimmat hoidot on voitettu.
On hyvä kun on tällainen palsta jolle voi purkaa tuntoja ja huomaa että ei todellakaan ole yksin sairautensa kanssa.
Palaan palstalle varmasti vielä usein .
- Nyt meinaa henkinen kantti pettää...tinttinen
- Re: Nyt meinaa henkinen kantti pettää...tuutikki-t
- Re: Nyt meinaa henkinen kantti pettää...kevätmieli
- Re: Nyt meinaa henkinen kantti pettää...päivänsäde