Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Nyt meinaa henkinen kantti pettää...

Hei,

täällä myös yksi 42-vuotias rs-potilas, jolla 11-vuotias poika. Syöpä löytyi vajaa vuosi sitten ja hoidot (6xsytot ja 6 vkoa säteitä) loppuivat syyskuun puolella välillä. Hormonihoito jatkuu ainakin viisi vuotta tällä tietoa.

Nyt olen ollut jo kuukauden työelämässä taas ja kaikki on hyvin, näin uskon. Hoitoputken lopuksi kävin vielä tuossa samaisessa luustokuvauksessa selkäkipujen vuoksi, mutta rangasta löytyi vain kulumia.

Vuosi sitten minusta tuntui aivan samalta kuin teistä, jotka nyt olette vasta hoitoputken alussa. Olin ihan varma, että olen täynnä syöpää ja etten seuraavaa kesää näe. No, kesä meni ja tulee uusi joulukin jo :)

Tietoisena siitä, että sairaus saattaa uusia, en uskalla vuosien suunnitelmia vielä tehdä, mutta toisaalta, voihan tämä jättää uusimattakin, joten en myöskään aio jättää mitään tekemättä, minkä olisin terveenäkin tehnyt...
kevätmieli | 31.10.2007 klo 19:31:47