Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Kohtalotovereita hormooninegatiivinen/ Her-2 positiivinen?
Hei kaikille,kirjoittelen nyt ekaa kertaa tänne, muutamina päivinä olen jo käynyt lukemassa viestejänne ja täytyy sanoa että kovat ne on ajat mullekin tulossa, mutta toivoani en halua menettää missään nimessä.
Viime joulukuussa elämäni muuttui täysin kun sain kuulla sairastavani rintasyöpää. Tammikuussa leikattiin, osapoisto + imusolmukkeet poistettiin myös. Uusintaleikkaus meni ohi (eilen selvisi), rinnan kokopoistoa nimittäin mietittiin myös. Mulla on edessä nyt iso joukko erilaisia kokeita ja 16.02. ekaa kertaa syöpäpolille meno kuulemaan omaa "tuomiotani". Sytot ja sädehoito tulossa, sen jo tiedänkin.
Olen nimittäin hormooninegatiivinen sekä her-2 positiivinen, eli olen ymmärtääkseni siinä hyvin aggressiivisessa ryhmässä.
Olisi mukavaa kuulla muiden kohtalotovereitteni ajatuksia ja tarinoita, voiko tästäkin kuitenkin vielä selvitä, kirjoitelkaa pliis...mitä hoitoja olette saaneet, miten voitte ja mitä ikinä vaan tiedätte tästä sairaudesta.
Olen 51v, kahden tytön äiti, nuorempi vasta rippikouluiässä.
Tsemppiä ja jaksamista omasta puolestani kaikille kanssasisarilleni ja palstan käyttäjille!
- Kohtalotovereita hormooninegatiivinen/ Her-2 positiivinen?ladybird