Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Vinkkejä CEFin aloitukseen

Hei Johanna,

Minulla ei ole antaa vinkkejä mutta änkeydyin samaan keskusteluun puhtaasta mielenkiinnosta.

Itselläni on vielä yksi Taxo + Xeloda -setti jäljellä, sitten siirryn myös Cefiin.

Monet vastanneet ovat tähänkin ketjuun kommentoineet Taxojen oudoista oireista, ja sana outous kuvastaa ehkä kaikkein parhaiten oloa Taxojen aikaan. Itse jopa melkein innolla ( :D ) odotan ennemminkin silkkaa pahoinvointia, kuin näitä epämääräisten olojen aikoja jolloin et tiedä onko pääsi vahingossa vaihtunut jonkin toisen kanssa.

Toki kaikkihan edelleenkin on yksilöllistä, ja tiedä vaikka Cefien aikaan kaipaisin taas takaisin Taxoihin. Mitään herkkua kai ei mikään näistä cocktaileista voi olla, se nyt on tiedetty jo leikkiin lähtiessä. Kai sitä vain silti haluaa varautua kaikkeen mahdolliseen, ja huomata taas ettei oikein varautua voikaan.

Paitsi tietysti niillä armollisilla pahoinvointilääkkeillä! Itselläni ei Taxoista ole juurikaan pahoinvointeja tullut, joten olen vasta pari Primperania joutunut ottamaan ja nekin lähinnä varmuuden vuoksi. Resepti on vielä toisiinkin ja katsotaan sitten tilanteen mukaan käynkö hakemassa.

Voimia sinulle!

Terhikki
Terhikki | 29.11.2012 klo 11:45:58