Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Vinkkejä CEFin aloitukseen
Moi Terhikki!Änkeydy vaan mukaan keskusteluun!! Komppaan sinua noista Taxon oudoista oireista. Minulle ainakin niitä on tupsahdellut kuin sieniä sateella. Makumuunnoksesta aina alkoi, sitten iski luu- ja lihaskivut, öklötykset, suun limakalvot meni rikki ja muutenkin suu kuivui ihan rutikuivaksi, mahan limakalvot oli romuna tottakai ja syöminen kävi siinä vaiheessa melko mahdottomaksi. Joka kerralla olen laihtunut 3-4 kg. Siihen tuli päälle viikko tästä viimeisestä hoidosta vielä outoja pistelyjä ja puutumista toisen puolen jalassa, kädessä ja kasvoissa, kaiketi neuropatian oireita. Toivottavasti menee ohi ajan kanssa. Niin ja unohdin ihan tämän tolkuttoman väsymyksen ja "mustat aukot" päässä.
Että jos CEF on "vain" kuvotusta ja oksentelua, niin luulisin selviäväni... Katsotaan sitten millä lääkearsenaalilla mennään.
Tsemppiä sulle viimeisiin Taxoihin! Kertoilen täällä sitten parin viikon päästä, miten minulle kävi CEFien kanssa.
t. Johanna
- Vinkkejä CEFin aloitukseenJohanna65
- Re: Vinkkejä CEFin aloitukseenElokuu 62
- Re: Vinkkejä CEFin aloitukseenKatjuliini
- Re: Vinkkejä CEFin aloitukseenJohanna65
- Re: Vinkkejä CEFin aloitukseenhietaniemi
- Re: Vinkkejä CEFin aloitukseenTerhikki
- Re: Vinkkejä CEFin aloitukseenulriikka