Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Vinkkejä CEFin aloitukseen
Hei!Minulla on jo aikaa kun lopetin nuo CEF:it olen nyt sädehoidossa mutta muutama juttu kokemuksista. Söin maksimit Primperania ja sitä toista jonka tulet myös saamaan ja otin sitä vahvempaa yhdessä Primperanin kanssa yhden aamulla ja yhden illalla. Primperania 3x2tablettia.
Emediä kokeilin mutta ei sopinut, vaikka pahaolo ei ollut niin kova niin oireet vain pitkittyi ja olin viikon lievästi huonovointinen. En ottanut sitä kuin keskivaiheilla kerran en halunnut enää viimeisellä käytttää Emediä.
Noilla kahdella lääkkeellä selvisin niin, että paha olo kesti vain pari päivää. Siitäkin vain toinen päivä olo oli sellainen etten syönyt mitään join vain Jaffaa. Huonot päivät olivat siten että kun perjantaina oli tiputus lauantaina vähän jo kuvotusta mutta pystyin vähän syömään, sunnuntai oli pahin päivä ja maanantaina vielä vähän kuvotusta, sitten jo helpotti. Ummetukseen söin Laxoberonia. Muita oireita ei ollutkaan paitsi nämä säryt jotka tuli takaisin jo Taxojen aikana. Hoitaja kertoi että sytot saattavat tuoda vanhat kivut esiin ja niin kävi.
Pahoinvointilääkkeitä ei tarvitse itse ottaa ennen hoitoa koska ne tiputetaan hoidon alussa suoraan suoneen.
Jaksamista sinulle!
Terkuin Anna52
- Vinkkejä CEFin aloitukseenJohanna65
- Re: Vinkkejä CEFin aloitukseenElokuu 62
- Re: Vinkkejä CEFin aloitukseenKatjuliini
- Re: Vinkkejä CEFin aloitukseenJohanna65
- Re: Vinkkejä CEFin aloitukseenhietaniemi
- Re: Vinkkejä CEFin aloitukseenTerhikki