Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Vinkkejä CEFin aloitukseen

Hei!

Cef oli selkeä juttu: huono olo...ja totta kai väsymys. Se alkoi tiputuspäivän iltana ja jatkui muutaman päivän; viikkohan se taisi toipumiseen mennä. Lisäksi minulla oli tosi pahat ilmavaivat.Minulle ei ainakaan annettu ohjeta ottaa ennakkoon lääkkeitä. Tiputuksen jälkeiseen olotilaan suosittelen ottamaan niin paljon niitä pahoinvointilääkkeitä, kuin sallittua on (samanaikaisestikin). Itse "nuukailin" ekan cefin yhteydessä, ja ihan turhaan sitten kärsin. Kaksi muuta kertaa menivät sitten hieman helpommin, mutta kyllä se etova olo tuli kuitenkin. Taxojen eriskummallisten ja omituisten oireiden jälkeen voisin sanoa, että "pidin" kaikesta huolimatta enemmän cefistä: vaikka huono olo tulikin, se oli selkeästi vain se juttu.

Tämä oli minun kokemukseni, mutta odotas vain, niin saat toistaan erilaisempia vastauksia!
Silkki | 28.11.2012 klo 13:21:12