Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Vinkkejä CEFin aloitukseen
Heippas,minullakin kohta neljä viikkoa viimeisestä CEFfistä. En ottanut mitään pahoinvointilääkettä kotona ennen tiputusta. Antavat siellä ennen tiputusta suoraan suoneen pahoinvoinnin eston.
Minä sain ekan CEFfin yhteydessä Emend nimisen pahoinvoinnin estolääkkeen. Kotona otin myös Granisetron Stadaa, mutta silti kuvotti viikon verran. Seuraavalla kerralla kokeiltiin Alox (olikohan tuon niminen) lääkettä, joka oli kohdallani tehokkaampi. Vaikka jonkin verran kuvotusta olikin, en ottanut kotona enää mitään pahoinvointilääkkeitä. Kertaakaan en hoitojen aikana oksentanut. Sain ko. lääkkeet pyynnöstä. Kerroin siis etukäteen, että pelkään kovasti pahoinvointia ja hoitajat sanoivat, että aloitetaan sitten heti 'kovemmilla' aineilla. Molempiin lääkkeisiin kuului myös kortisoni, joka tiputettiin pussista polilla... Taxojen aikana söin kotona pahoinvointilääkkeitä päällekkäinkin ja varmuudenkin vuoksi. Viimeisellä kerralla uskalsin jättää pois ja huomasin etten niitä tarvinutkaan. Ja mulle Primperanit teki jotenkin omituisen olon, ei sopinut mulle...
Mulla toipumiseen meni ehkä viikko, viimeisestä vähän pidempään. Lähinnä muistoissa on väsymys ja öllö olo - sekä tulehtuneet suonet =( Granisetron Stada aiheutti mulle aika kovaa ummetusta, joten aloitin Laxoberon kuulien syönnin jo tiputusiltana... Ja syön vieläkin Nexiumia päivittäin, koska myrkyt kävi vatsan limakalvoille kovin. Vieläkin vatsa vähän vaivaa....
Voimia hoitojen loppuunviemiseen!
- Vinkkejä CEFin aloitukseenJohanna65
- Re: Vinkkejä CEFin aloitukseenElokuu 62
- Re: Vinkkejä CEFin aloitukseenKatjuliini
- Re: Vinkkejä CEFin aloitukseenJohanna65
- Re: Vinkkejä CEFin aloitukseenhietaniemi
- Re: Vinkkejä CEFin aloitukseenTerhikki
- Re: Vinkkejä CEFin aloitukseenulriikka