Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: MYÖS UUSI FOORUMILLA

Huomenta kaikille!

Ja tervetuloa veneseen myös uudet matkustajat!!

Kyllähän tuo pelko on niin tuttu vieras. Joskus se on poissa jopa muutaman päivän ja sitten se hyökkää kuin salakavala käärme takaisin.

Tehtiin eilen mun pojan kanssa terassin pohjia pihalla ja olo oli mitä parhain..kunnes mieleen hiipi ajatus, että kauankohan nautin terassista ja miettivätköhän perheeni muut jäsenet minun kuoltua, että äitihän näitä pohjia kaivoi aivan innoissaan ja suunnitteli sinne mosaiikkitöitä. Tuli sellainen olo, että paskaako tässä mitään tekée, en minä näistä ehdi kuitenkaan kauan nauttia ja toisille ne aiheuttaa vaan tulevaisuudessa tuskaa tuoden minut mieleen..Oikeen iski itsesäälin ja murheen musta mörkö päälle..

Mullahan piti olla eilen syto, mutta valkosolut olivat vielä alhaiset. Lääkäri olisi kyllä hoidon antanut, mutta lauantain häät ja tuleva kädentaitojen kesäkurssi vaikuttivat niin, että pyysin lomaa hoidoista. Lääkäri suostui siihen ja seuraava hoito on sitten heinäkuun alussa. Olin tois helpottunut kun olokin on fyysisesti ihan hyvä. Nyt sitten psyyke meinaa tehdä tenät..

No elämä on, niinkuin sanotaan. Tänään itketään, toivottavasti huomenna jo naurattaa ja usko tulevaisuuteen palaa. Yritän juntata päähäni, että luustoon levinneen syövän kanssa voi elää vuosia ja taas vuosia.

Onnea santerille tutkimuksiin, toivottavasti saat samoja uutisia kuin minä muutama viikko sitten.
Onnea myös uusille leikkauksiin ja sytojen kanssa kärvisteleville!
Halauksia kaikille ja päivä kerrallaan, nuo puutumiset ja muljahtelut ovat varmasti sytojen aiheuttamia sivuoireita. Elimistö on sekaisin sytoista vielä kauan hoitojen loputtua. Mullahan puutuu oikea jalka koko aijan, lääkäri sanoi, että kuuluu asiaan.
Hannakaija, sädetyksestä. Sitä on varmaan annettu rintaan aikoinaan täysi määrä, joten ihan samaa kohtaa ei voi enää sädettää, iho ja kudokset eivät kestä sitä. Mutta sytot ovat kuitenkin ensisijainen hyvä lääkitys sinullekkin, älä huoli!!

Lämmöllä teidän kanssa soutaen ja välillä itkien

Julia
julia | 12.6.2007 klo 09:28:42