Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: MYÖS UUSI FOORUMILLA

Hei kaikille ! Tänään purkasin jännitystäni remonttireiskan apuna ja maalailin myös yhden akvarellin. Hienoa Julia kun teet savitöitä, kaikissa "puuhasteluissa" unohtaa välillä itsensä ja tautinsa. Omat tunnot olivat ihan samat kuin sinulla kun olin remonttiapurina. Illalla tulin kotiin ja siellä odotti tieto leikkauksesta, joka on heti juhannuksen jälkeen. Jännitystä helpotti tieto, että luustokartta oli puhdas ja olen siitä tosi kiitollinen. Sitkeä yskä kuitenkin huolettaa. Sain myös tulokset ja syöpäni on invasiivinen duktaalinen karsinooma gradus III, myös rintakudoksessa oli minulle täysin uusi asia; van Nuys 3.
Kaksi viikkoa leikkaukseen ja tuntuu, että nyt yrittäisin nauttia kesästä, perheestä, ystävistä ja vaikka ranskanfanina myös pastiksesta. Viisainta olisi varmaan yrittää kohentaa kuntoa, vai onko sillä hoitoja ajatellen mitään merkitystä ? Voimia kaikille ja yökyöpelili hannakaijalta hyvää yötä !
hannakaija | 12.6.2007 klo 23:07:50