Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: synkissä mietteissä
Kuulostaa muuten hyvältä tuo rintasyöpäpotilaiden ryhmäterapia. Harmi, että sellaista ei ole Turussa. Minä olen käynyt sairaanhoitajan kanssa puhumassa, mutta aika on ollut jotenkin kovin lyhyt. Ei reilussa puolessa tunnissa kovin syvällisiin aatoksiin pääse. Ja nyt se onkin loppu, kun sädehoitokin loppui. Pitää sitten hakeutua muualle, jos apua tarvitsen.Julia, ymmärrän hyvin ajatuksesti. Niiden on vaan välillä pakko antaa purkautua. Meillä myös kotona ei kovin syvällisiin jutteluihin kannata mennä. Vastaus on aina, että murehditaan sitten jos jotain tulee. Mielessäni minä aina välillä varaudun siihen mahdolliseen uusiutumiseen. Jotenkin se on parempi varautua, vaikka ei pidä jäädä siihen vellomaan. Nyt on vaan sellainen tunne, että pitää tehdä mahdolisimman paljon kaikkea. Sillä, jos.. Onneksi hoidot kehittyvät koko ajan, se on jotenkin lohdullista.
mimi
- MYÖS UUSI FOORUMILLAhannakaija
- Re: MYÖS UUSI FOORUMILLAMehitähti
- Re: MYÖS UUSI FOORUMILLAsanteri
- Re: MYÖS UUSI FOORUMILLAhannakaija
- Re: MYÖS UUSI FOORUMILLAMeriTuuli
- Re: MYÖS UUSI FOORUMILLAKehäkukka