Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Leikkaus ohi
No niin nyt on sitten leikkaus ohitse, eilen pääsin kotia sairaalasta jossa olin yhden yön.Koko rinta poistettu ja viisi vartija imusolmuketta , jotka olivat puhtaat, voin sanoa että äärettömän helpottunut olo siltäosin että kainalo oli puhdas ,eikä kainalota ainakaan tässävaiheessa tarvinnut tyhjentää.Pelotti leikkauksen jälkeen kamalasti kuulla mitä sieltä löytyi, itse kun olin mielessäni varautunut pahimpaan. Lopullisen varmuuden kainaloitten puhtaudesta saan vasta sitten neljänviikon kuluttua, mutta helpottavaa näinkin.
Leikkaushaava on ruma, aivan parsitun näköinen ja täytyy sanoa että kyllä minultakin itku pääsi kun sitä illalla peilistä katselin.
EN halunnut edes vielä näyttää miehelleni ja tyttärelleni, no pakkohan siihen on tottua.
Haava alue ei ole kovin kipeä ja olen kättä voinut jumppailla aika mukavasti,tosin otan särkylääkkeitä ihan säännöllisesti vielä.
Olen pitänyt nyt kotona liivejä ja vaahtomuovikorviketta,jotenkin tuntuu että on edes jotakin leikatun rinnan tilalla.
Kysyisin kuitenkin olisiko näin alkuun parempi olla ilman liivejä, lisääkö ne mahdollisesti nesteen kertymistä haava alueelle?
Yksi askel on siis edetty ja mieli tuntuu paljon seesteisemmältä, nyt aijon keskittyä haavan paranteluun enkä aijo murehtia tulevaa . Aijon tästä jo tänään lähteä ulos pienelle lenkille.
Kaikille kanssa sisarille voimia ja jaksamista.
- Leikkaus ohituutikki-t
- Re: Leikkaus ohiKissa
- Re: Leikkaus ohituutikki-t
- Re: Leikkaus ohiirene
- Re: Leikkaus ohiellinoora
- Re: Leikkaus ohiellinoora
- Re: Leikkaus ohiirene
- Re: Leikkaus ohitasse
- Re: Leikkaus ohitanssityttö
- Re: Leikkaus ohilumikko