Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Tämäkin vielä..

Hei Tiitiäinen! Olen pahoillani äitisi puolesta. Sitä pistää miettimään, että mikä kaiken tarkoitus oikein on. Joskus kaikki tuntuu niin epäreilulta, mutta usko tai älä, jokin tarkoitus kaikella kuitenkin on. Onko muuten sinulla itselläsi jokin vakava sairaus?

Aloitin napsimaan Primaspania vähän kerrallaan, kun sitä kuulemma voi ottaa hoitojenkin aikana. Olen n. parin vuoden aikana säännöllisen epäsäännöllisesti syönyt K2-vitamiinia. Siinä samassa rohdossa on mukana myös D3-vitamiini, tosin luontaistuote. En ole nyt hoitojen aikana kyseistä valmistetta nauttinut, kun niitä luontaistuotteita ei mielellään saisi käyttaa. Moni hoitajista ei edes tiedä, mitä K2-vitamiini on, jota ihmettelen suuresti. Kyseinen valmiste estää verisuonten kalkkiutumista ja auttaa kalsiumia kiinnittymään luustoon. Jotenkin olen uskonut sen ainakin jollain tapaa auttavan tai sitten on toiminut ainakin lume-vaikutus, heh. Jää nähtäväksi mikä on hoitosuunnitelma minun kohdallani. Se selviää sitten kun olen käynyt verikardiologin vastaanotolla.

Rintasyöpärintamalla tilanne on suhteellisen hyvä. Kävin tänään kolmansilla eli viimeisellä Taxotere-tiputuksella + Herceptin-hoidossa ja vointi on nyt ihan ok. Aika jännää, että mun korvien kutiaminen on lakannut. Minulla kun on ollut sellaiset kutiavat korvakäytävät jo pitkän aikaa, ja olen käyttänyt niihin Ceridalia, sekä käynyt huuhteluttamassa niitä tarpeen tullen. Nyt kun olen sytostaattihoitojen yhteydessä joutunut käyttämään kortisonia, niin kuinka ollakaan; korvatkin ovat parantuneet (että siinä vaihteeksi jotain hyvääkin kortisoneista).

Tämä on kyllä antoisa foorumi. Näistä saa aina myös itselle jotain reppuun. Jaksamista sinulle ja äidillesi. Toivon teille kaikkea hyvää!
tuike | 15.8.2011 klo 21:32:31