Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Diagnoosista ja hoidoista
Joo, eri sairaanhoitopiireissä on jonkin verran eroja. Minulla oli varsinaisen tuumorin lisäksi vielä esiastetta, jota oli 4 cm:n alueella. En tiedä sitten, olisiko siinä tapauksessa sädetetty. Minun tapauksessa ei kuitenkaan sädehoitoa annettu. (Viittaan aikaisempaan viestiini). Lääkitykseni on myös sama kuin sinulla ja lisäksi saan hormonipositiivisuuteen lääkityksen myöhemmin. Meillä uusi rinta rakennetaan ehkä vasta n. 2 - 3 vuotta leikkauksesta, riippuu tapauksesta. Itse en ole ratkaisua vielä tehnyt, menenkö ollenkaan korjaavaan leikkaukseen. Tässä vaiheessa tuntuu siltä, että pärjään ilman toistakin rintaakin, ehkä.Hoidot edistyvät koko ajan, ja se on tosi hyvä juttu! Toivottavasti ehdimme nauttimaan vielä lääketieteen uusista keksinnöistä syövän hoidossa, mitä on suunnitteilla. Nyt nimittäin taistellaan rintasyövän leviämistä vastaan esim. geenejä hiljentämällä. Siitä on juttu Luontaisterveyslehdessä nro 5/2011. Olen lukenut muistakin lehdistä vastaavaa, ja toki muitakin vastaavia aluevaltauksia on tulossa. Aion kantaa korteni kekoon ja teen lahjoituksen syöpäyhdistykselle tms. hoitojen kehittämiseksi.
- Tämäkin vielä..tuike
- Re: Tämäkin vielä..riitta47
- Re: Tämäkin vielä..tuike
- Re: Tämäkin vielä..Tiitiäinen
- Re: Tämäkin vielä..Kristaemilia
- Re: Diagnoosista ja hoidoistaKristaemilia