Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tämäkin vielä..
Kiitos kauniista ja rohkaisevista sanoistasi Tuike!Kyllä tässä eteenpäin mennään! Tällä hetkellä äitini odottaa pääsyä leikkaukseen, minkä jälkeen kuullaan kuinka vihaista tyyppiä syöpä on ja mitä muita hoitoja tarvitaan. Lääkäri ainakin oli hyvin toiveikas, syöpä on pieni ja kainaloissa ei kai näkynyt mitään.
Nyt kun sanoit, niin uskon myös, että jokin tarkoitus tällä kaikella on. Äidin itsensä on ehkä helpoin hyväksyä tämä asia näin, koska hän on toisen sairautensa vuoksi hyvin huolestuvaa tyyppiä ja ottaa asiat aina hyvin raskaasti. Luulen että jonkun muun perheenjäsenen sairastuminen olisi ollut hänelle paljon raskaampi pala (itse olen vielä toistaiseksi vakavilta sairauksilta välttynyt). Kumma kyllä, vaikka hänen edellisestä sairaalahoitoa vaatineesta masennusjaksostaan on kulunut vasta vajaa vuosi, hän on ottanut tämän syöpäuutisen hyvin vastaan.
Miten sinun rintasyöpäsi löydettiin? Oliko sinulla mitään oireita ennen sen toteamista?
Kaikkea hyvää sinullekin Tuike!
- Tämäkin vielä..tuike
- Re: Tämäkin vielä..riitta47
- Re: Tämäkin vielä..tuike
- Re: Tämäkin vielä..Tiitiäinen
- Re: Tämäkin vielä..Kristaemilia
- Re: Diagnoosista ja hoidoistaKristaemilia
- Re: Diagnoosista ja hoidoistaKristaemilia