Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Veriarvoista ja vähän muustakin

Täälläkin tuiskuttaa lunta ulkona ja voisipa sanoa että sisuksissakin. Viimeinen CEF siirtyi ensi viikkoon. Neutrofiilit olivat yhtä alhaalla kuin maanantainakin. Eli tiistaina labraan ja keskiviikkona mahdollisesti tiputukseen. Lääkäriaikakin on samalla. Taisi olla viides ylimääräinen aika sille päivälle. Minulla on pitkä lista kysymyksiä, mutta ehtiiköhän se lääkäri kuunnella minun murheitani. Pääsiäinen ruuhkauttaa sairaalankin. Taitaa olla viisainta pysytellä kotipöpöjen parissa. Jos kuitenkin mökillä piipahtaisi, vaikka säät eivät taida häävit ollakaan. No, maistuupahan pääsiäisherkut ja mahan ympärys kasvaa taas. Suklaata onkin varattuna murheeseen. Ei pitäisi harmitella asioita, joille ei voi mitään. Kuitenkin risoo, että sädehoito jatkuu näillä aikatauluilla vielä kesälläkin. Vissiin valkosoluni reagoivat näihin CEF:eihin voimakkaasti, koska hoito siirtyi edelliselläkin kerralla.
Moni on valitellut taxon jälkeistä masennusta. Minä koin myös kortisonin jälkimainingit ankeina. CEF:n jälkeen ei ole ollut sellaista monttua, vaikka tänään tympiikin.
lillukka | 4.4.2007 klo 14:38:08