Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Veriarvoista ja vähän muustakin
Hei Kevätmieli!NYt Taxon aikana jalkapohjat minulla ovat olleet hvyinn kuivat ja tullut pahoja halkeamia,jotka haitanneet liikkumista.Niihin olen käyttänyt apteekista saatavia Compeed-"laastareita",jotka uattavat heti kipuun ja se pysyy paikallaan aika pitkää pesuista huolimatta ja uusi iho ehtii kasvaa sen alle enne se lähtee pois.
Voisit varmaan kokeilla sitä,mikäli haavassa ei tulehduksen merkkejä ja putsata ja kuiva haava ennen sen laittoa.Mikäli kuitenkin haava ärtynenenäköinen ei sitä kannata em peittää.Ja jos em aikana tulee kipuja tai tunne että alue turpoaa,se täytyy poistaa ja kurkistaa alle!
Itsellä 1vrk Herceptin+Taxosta ja yleisen kurja olo tänään;vähän pahoinvointia,väsyttää,nuutunut olo ja kasvot hehkuu ja lehahtelee.Yöt ovat tosiaan huonoja kun hikoiluttaa kohtauksittain.Ja vaikka meis ei koko ajan kuorsaa ajan kyllä toiseen reunaan,ettei hiosta minua lisää.Sellaista tämä parisuhde nyt on välillä...
Neulastan pistin myös äsken samoin kuin edellisen taxon jälkeen,jolloin ei enää ollut pulaa neutrofiileistä.Hb laskenut koko ajan ja vaikutta varmaan vointiin myös.
Vähitellen alkaa varmaan tulla muita jälkioireita,tokalla kerralla kyllä helpommin meni,mutta eihän sitä koskaan tiedä.
Silloinkin yhtenä aamuna vain tuntui herätessä,että Jes! elämä taas voittaa,toivottavasti sinullekin pian.Olet jo jaksanut ulkoillakin hyvin.
Hyvää viikonloppua kaikille!
- Veriarvoista ja vähän muustakinkevätmieli
- Re: Veriarvoista ja vähän muustakinkesän lapsi
- Re: Veriarvoista ja vähän muustakinkevätmieli
- Re: Veriarvoista ja vähän muustakintautinen
- Re: Veriarvoista ja vähän muustakinKehäkukka
- Re: Veriarvoista ja vähän muustakinkesän lapsi
- Re: Veriarvoista ja vähän muustakinKehäkukka