Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Veriarvoista ja vähän muustakin
Huomenta aurinkoiselta pohjanmaalta!Kuinkas siellä siskot jakselee?
Kesän lapsi on ilmeisesti hoidoissa, joten tsemppiä sinne suuntaan!
Mulla mieliala jo paranemaan päin, enää ei kiukuta, niinkuin eilen. Käytiin illalla lähes koko perheen voimin metsässä kävelemässä. Nuorimat koirat olivat mukana ja juoksivat ja kuljettivat keppejä. Ilta-aurinko paistoi puiden välistä ja tunnelma oli jotenkin unenomainen. Käpsyttelimme hissukseen ja ihmettelimme luonnon kauneutta. Mua välillä itketti ja välillä nauratti.Kyllä tuo luonto on se juttu, joka kantaa ja antaa voimia, mutta myös herkistää kuuntelemaan sisintään
Aamulla, kun istuimme mieheni kanssa kahvilla, minulta pääsi taas itku. Ajattelin, että hän jaksaa rakastaa minua, vaikka olen kalju ja yksirintainen, milloin milläkin tuulella. Nytkin itkettää nin, etten meinaa näppäimistöä nähdä..
Pidetään mimi sulle peukkuja, että saat hoidot!
Minä alan vähän järjestelemään paikkoja. Lonkkaa kyllä särkee aikalailla, joten ei tänään varmaan hirveitä saa aikaan.
Haleja ja mahdollisimman kivutonta päivää kaikille!
Julia
- Veriarvoista ja vähän muustakinkevätmieli
- Re: Veriarvoista ja vähän muustakinkesän lapsi
- Re: Veriarvoista ja vähän muustakinkevätmieli
- Re: Veriarvoista ja vähän muustakinKehäkukka
- Re: Veriarvoista ja vähän muustakinkesän lapsi
- Re: Veriarvoista ja vähän muustakinKehäkukka