Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Veriarvoista ja vähän muustakin
Huomenta Kevätmieli!Onko sinulla otettu nyt välilabroja taxon jälkeen ja olivatko ne hyviä?
Itselläni nimittäin ekan taxon jälkeen 10pv labroissa neutrofiilit olivat tosi matalalla ja CRP koholla ja jouduin os:lle,vaikka itse luulin että olin paremmassa kunnossa, koska pitkästä aikaa olin jaksanut kävelläkin ulkona.Taxon jälkeen olin palellut kamalasti eikä itsellänikään ollut lämpöä kuin vähän yli 37 astetta,suu oli rikki,muttei juuri muita infektio-oireita.
Mikäli sinulla ei ole otettu labroja ihan lähiaikoina ja lieväkin lämpöily ja huonovointisuus jatkuu,suosittelisin että soittelisit sairaalaan ja kyselisit tarvitsisiko labroja tarkistaa.
Seuraavilla kerroilla olenkin pistänyt valkosolukasvutekijää ja arvot pysyneet kunnossa:))
NYt 3pv taxo?herceptinistä ja fyysinen vointi ollut tällä kertaa toistaiseksi sen verrna hyvä,että pelkään kohta "pommin" iskevän.
Etelässä tänään vielä lämmintä ja aurinkoista,joten täytyy koettaa nauttia hyvästä ilmasta kun kuntokin ilmeisesti vielä sallii.
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!
- Veriarvoista ja vähän muustakinkevätmieli
- Re: Veriarvoista ja vähän muustakinkesän lapsi
- Re: Veriarvoista ja vähän muustakinkevätmieli
- Re: Veriarvoista ja vähän muustakintautinen
- Re: Veriarvoista ja vähän muustakinKehäkukka
- Re: Veriarvoista ja vähän muustakinkesän lapsi
- Re: Veriarvoista ja vähän muustakinKehäkukka