Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Veriarvoista ja vähän muustakin

Moi!

Vai niin lillukallekkin kävi. On varmaan tarkoitus, että saadaan pääsiäisen herkut menemään alas ja vielä maistetaan mitä syödään=)
En tiedä kevätmieli tuosta valkosolu-punasolu asetelmasta, kun mulla tosiaan ainakin kummatkin laskussa. Mutta mulla ehkä vaikuttaa nuo luustopörriäiset tähän hommaan. Pitää kysyä, kun näen lääkäriä seuraavan kerran. Miten santeri sulla on Hb arvot?

Luin juuri, että A-D-ja E-vitamiinit ovat tärkeitä valko-ja punasolujen sekä luuston kannalta, eli maito, kala ja kananmuna. Olen kaikille edellä mainituille allerginen, joten kai niitä pitäisi purkista ottaa. D-vitamiinia menee kalkin kanssa, mutta noita kahta ei varmaan hirveästi ole elimistössä. Täytyypä kysyä sitäkin sitten lekurilta. Omin päin ei meinaa mitään ylimääräistä uskaltaa ottaa, on noita pilleripurkkeja jo niin paljon kaapissa muutenkin.

Nyt vaan toivotaan, että kaikkien valkosolut pyrähtävät nousuun ja syödään hyvällä omallatunnolla suklaamunia, josko ensiviikolla sitten saatais hoidot!

Julia
julia | 4.4.2007 klo 17:14:54