Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Pienoinen paniikki alkaa nostaa päätään...
Tervehdys kaikille,Minulla on 1.8. aika syöpäpolille ja silloin päätetään jatkohoidoistani rinnan osapoiston jälkeen. Olen lukenut tältä palstalta miten reagoitte eri tavoin näihin sytoihin, mitä kannattaa ottaa huomioon ruokavaliossa ja jne. Huomaan, että pienoinen paniikki tuppaa valtaamaan alaa sisimmässäni. Miten kroppani reagoi tuleviin hoitoihin, olenko todella kipeä vai pääsenkö vähällä. Aika ajoin tuntuu, että olisi parempi etten tietäisi mitä kaiken maailman oireita voi tulla, sillä silloin en ehkäpä niitä itse mielikuvituksellani aiheuttaisi...
Moni on puhunut kuumeesta ja jos se nousee, niin heti sairaalaan. Onko tämä tavallista eli itse sytot aiheuttavat kuumeen (kroppahan pyrkii kuumeella juuri tuhoamaan myrkkyjä sisällään ja täten kuume on terve merkki) vai aiheuttavatko sytot tulehduksia, joista täytyy olla huolissaan?
Oletteko saaneet riittävästi tietoa tällä ensimmäisellä käynnillänne, kun juttelitte lääkärin kanssa?
Voihan nenä - on vähän hämmentynyt olo ja tietysti jännittääkin. Siksi kaiketi kirjoitinkin tänne - tukea hakeakseni.
usva
- Pienoinen paniikki alkaa nostaa päätään...usva
- Re: Pienoinen paniikki alkaa nostaa päätään...maikkendaali