Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: taxot vastaan CEFit

Hei!
Minä sain v. 2004 ensin 3 x taxoja Xeloda-tablettien kanssa, kyseessä tukimushoito, ja sitten 3 x cex-yhdistelmää myös Xeloda mukana. Tosin jouduin keskeyttämään Xelodan kun en saanut niitä alas.

Minulle tuo taxo-osuus oli paljon vaikeampi, mm. sairaalassa olin joka hoidon jälkeen. Varmaan ainoa puuttuva sivuvaikutus oli oksentelu. Tosin kerran oli lähellä, kun erehdyin lämmittämään mikrossa purjo-kukkakaalikeittoa....se haju =((. Niin ja ummetusta ei ollut, oli runsasta ripulointia, mikä johtikin sitten tiputuksiin.

En tiedä, miten tuo cex eroaa cefistä, yritin googlettaa mutta en löytänyt. Ennen luulinkin, että olin saanut cefiä.
Joka tapauksessa lähes ainoa sen hoidon aikainen sivuvaikutus oli ummetus, joka tosin olikin aika vaikea. Ja tietty olin hyvin väsynyt, istuskelin mummojen kanssa puistossa kun en jaksanut kävellä kuin vähän matkaa kerralla.
kukkamaaria | 6.7.2009 klo 19:45:21