Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: taxot vastaan CEFit
Hei StrawberryUmmetusta jos ajattelit ehkäistä, niin älä ota Primperania taxojen kanssa ollenkaan; todennäköisesti et tarvitse sitä. Sen "rauhoittava vaikutus" ei nimittäin tarkoita suinkaan ripulia, vaan pikemminkin päin vastoin: kortisonien aikana aineenvaihdunta käy niin verkkaan, että suolikaan ei välttämättä toimi: pitää vain juoda runsaasti ja yrittää liikkuakin, että jonkinlaisen rytistyksen saisi aikaan.
Tiputuksessa Kytrillit pistetään suoneen vähän kuin varmuuden varaksi, mutta sen jälkeen otat hyvinvointilääkettä seuraavan kerran vasta sitten, kun ensimmäiset pahoinvoinnin oireet todella ilmaantuvat. Varmuuden varalta ei kannata ihan ensimmäisellä kerralla ottaa mitään troppia, mutta sitten kyllä kun tietää oman kapasiteettinsa käsitellä näitä myrkkyjä.
Tuo vertaus raskauspahoinvointiin ennustajana piti omalla kohdallani aika hyvin kutinsa; en ole raskauspahoinvoinnista niin hirveän paljon kärsinyt, ja sytojenkin aikana oksensin vain kerran, ja silloinkin vähän kuin "vahingossa" viimeisen cef:in aikana. Esikoinen nimittäin pisti euron kolikon suuhunsa, ja minä siihen sanomaan, että "YÖK, älä pistä likaista kolikkoa suuhun..." ja ryntäsin heti itse samantien vessaan:DDDDD
Minä, joka yleensä kyllä kärsin melko helposti myös matkapahoinvoinnista.
T. Karhutar
- taxot vastaan CEFitstrawberry
- Re: taxot vastaan CEFitKarhutar
- Re: taxot vastaan CEFitstrawberry
- Re: taxot vastaan CEFitVilijonkka6
- Re: taxot vastaan CEFitVilijonkka6
- Re: taxot vastaan CEFitKarhutar
- Re: taxot vastaan CEFitkukkamaaria
- Re: taxot vastaan CEFitCherry
- Ei väliäKristitty Lilja