Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: taxot vastaan CEFit
moikka!
näissä taxoissa ja cefeissä riippuu niin paljon siitä oman kropan käyttäytymisestä.itse sain 3 ceffiä ensiks ja sit 3 taxoo 1 cefin jälkeen olin sairaalassa tiputuksessa 3 päivää koska valkosolut romahti alas..siitä eteenpäin jouduin pistään aina myrkky päivän jälkeen neulasta piikin kotona joka hieman auttoi valkosolujen kasvua mutta piikistä huolimatta joka kerta meni näin ke sain myrkyn to oli "norm" pe alkoi hieman outo-olo aika ja oli hieman lämpöä sitten lauantai iltaisin oli noin 39-40 kuumetta kainalosta mitattuna ja aivan voipunut olo sunnuntai aamuna lämpö 36.6 ,mutta voimaton olo kesti useamman päivän.. noista taxoista mulle tuli hirveet lihas ja luusäryt mihin ei auttanut burana yms ilman reseptiä saatavat lääkkeet cefistä taas tuli huonompi olo(pari primperan tablettia myrkkyä seuraavana päivänä) ja nyt viimeisempänä ehkä molemmista johtuen joudun ravaan hammaslääkärissä kun myrkyt ovat syövyttäneet hampaatkin:((( mut eteenpäin mennään:)) nyt on sädehoito alkuvaiheessa et tässä tämmöinen yhden lauseen yhteenveto:)
- taxot vastaan CEFitstrawberry
- Re: taxot vastaan CEFitKarhutar
- Re: taxot vastaan CEFitstrawberry
- Re: taxot vastaan CEFitVilijonkka6
- Re: taxot vastaan CEFitVilijonkka6
- Re: taxot vastaan CEFitKarhutar
- Re: taxot vastaan CEFitkukkamaaria
- Re: taxot vastaan CEFitCherry
- Ei väliäKristitty Lilja
- Re: Ei väliäUntuvikko