Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ei väliä
Hei Untuvikko, aika lailla samoja kokemuksia Taxoista sulla ollut kuin mulla. Paitsi tuo energisyys...itse olin kyllä ihan huuruissa, kävin töissä kyllä aina sairaalakeikkojen jälkeen, mutta muuta en sitten tehnytkään.Kaaduin sänkyyn töiden jälkeen ja odotin, että armelias uni antaa hetken rauhan siltä krapulaa vastaavalta olotilalta. Jumppatunteja, huh! Minulle myös maittoi pelkästään suklaa ja keltainen Jaffa (ei kevyt). Makuaisti oli aivan sekaisin, mutta nämä maistuivat edelleen samoilta. Pillillä kun imi Jaffaa niin suussa olevat lukuisat aftatkaan ei kirvelleet.
Minä en tiennyt tuosta Neulastasta mitään hoitojen aikaan, kun ei ollut kotona nettiäkään. Kumma ettei Meilahdessa sitä annettu, varsinkin sen ekan sairaalajakson jälkeen. Kun sitten vielä 2 sairaalajaksoa seurasi, tosin viimeisellä ei ollut enää tulehdusta, olin vain varmaan aika aliravittu. Kerran muuten laskin syömäni kalorit ihan huvikseni, eikä niistä tullut edes 500 sinä päivänä. Laihduinkin melkein 10 kiloa sytojen aikana. On pitänyt kysyä, miksei minulle sitä Neulastaa annettu, mutta eina se on jäänyt. Tuntuu, että kontrolleissa olevat lääkärit ovat liian kiireisiä =(
ja jopa vähättelevät oireita toisinaan.
Olihan se myrkytys ainakin tehokas - ja sopi ollakin, nyt jo yli 5 vuotta mennyt puhtain paperein. Tosin elämänlaatua ei voi kehua, 5 vuoden vaihdevuodet alkaa kiristämään pinnaa pahasti. Vielä 2 vuotta Femaria...
Sopivan viileätä kesää!
-hikoileva Kukkamaaria
- taxot vastaan CEFitstrawberry
- Re: taxot vastaan CEFitKarhutar
- Re: taxot vastaan CEFitstrawberry
- Re: taxot vastaan CEFitVilijonkka6
- Re: taxot vastaan CEFitVilijonkka6
- Re: taxot vastaan CEFitKarhutar
- Re: taxot vastaan CEFitkukkamaaria
- Re: taxot vastaan CEFitCherry