Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: viikko sitten rintasyöpätulos
Kerron sinulle tarinani.Jospa se antaisi uskoa elämän jatkumiseen.Minulla löydettiin mammografiassa muutos 2005.Otettiin neulanäytteet.Sain rintasyöpädiagnoosin 10.03.2005 maaliskuussa tehtiin osapoisto,mutta kolmen viikon jälkeen tehtiin rinnan koko poisto.Olin henkisesti aivan pohjalla.Itkin kolme kuukautta.Jatkohoitona sain sädehoidon viisi viikkoa ja viiden vuoden ajan antiestrogeeniä.Sen Kela korvaa kokonaan.Sen oikea hinta olisi itsemaksettuna 450 euroa 98tbl.Olin yli kolme vuotta yksirintainen.Sain uuden rinnan 17.10.2008.Minulla tulee maaliskuussa neljä vuotta diaknoosista.Olin toukokuussa kontrollissa ja kaikki oli hyvin.Voin kait tällä hetkellä luultavasti sanoa,että olen selvinnyt syövästä.Onhan se aina mielessä entäpä jos syöpä uusii.Pitää elää täysillä tätä elämänjatkoaikaa niin kauan kun sitä annetaan.Voimia sinulle hoitoihin ja toipumiseen toivoo lumipalloheisi- Re: viikko sitten rintasyöpätulosSatakieli
- Re: viikko sitten rintasyöpätulosKristitty Lilja
- Re: viikko sitten rintasyöpätulosKristitty Lilja
- Re: viikko sitten rintasyöpätulosUntuvikko
- Re: viikko sitten rintasyöpätuloskarlip11
- Re: viikko sitten rintasyöpätulosTigerlily
- Re: viikko sitten rintasyöpätulosVilijonkka6
- Re: viikko sitten rintasyöpätulosVilijonkka6
- Re: viikko sitten rintasyöpätuloselämänkulkija
- Re: viikko sitten rintasyöpätulosei se jalosta
- Re: eilen rintasyöpädiagnoosiSitähän se oli