Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: viikko sitten rintasyöpätulos

Hei kaikille!

Kävin tänään jälkitarkastuksessa. Uutiset olivat hyviä, minun mielestäni ainakin.Sieltä löytyi duktaalinen invasiivinen karsinooma, gr3, vahvasti estrogeeni- ja progesteronipositiivinen, her-2( paperissa tosin lukee
c-erbB2) negatiivinen. Sitä KI67 arvoa en muistanut kysyä, enkä sitä tuosta lausunnosta löytänyt. Muunlaisia lukemia siellä kyllä on, mutta eiköhän ne olennaiset ole tuossa lueteltu. Imusolmukkeissa status 1/20 eli vain siitä yhdestä vartijaimusolmukkeesta löytyi 2 mm:n metastaasi.

Voisihan nämä jonkun mielestä olla huonotkin uutiset, mutta minä olen kyllä ollut iloinen, ettei tullut enää mitään lisää.

Nyt odotan aikaa syöpäklinikalle jatkohoitoihin. Vielä en aio pelätä ja murehtia mitä kaikkea ne tuovat tullessaan. Elämä on muuttunut, paljonkin, tosin kaikki muutokset eivät johdu syövästä. Aloitin juuri sairastuessani uuden työn, ehdin olla siellä vain muutaman päivän.
Sekin on tuonut paljon muutoksia, välillä tuntuu, että vähempikin olisi riittänyt.

Nyt vaan nokka kohti tulevaisuutta, vaikka onkin ne sytovedet siinä välissä...Voimaa ja jaksamista kaikille, jotka siellä jo soutavat.

Lämpimin ja iloisin terveisin Nippis

nippis | 12.12.2008 klo 15:35:42