Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Suhtautuminen keskustelupalstoihin ja tietoihin internetissä

Moi! Ihan sama kokemus. Eka lääkäri kielsi mua lukemasta mitään internetistä leikkauksen jälkeen ennenkuin tiedän mikä syöpä mulla on. Täytyy myöntää että se oli silloin ihan hyvä neuvo, koska rupesin itkemään jo sanasta syöpä ja olin tosi masentunut pitkän aikaan. Lehdistäkään en voinut lukea mitään syöpään liittyvää. Kavereitten kanssa sain purettua kuitenkin pahaa oloani. Vasta sytohoitojen alettua löysin tämän palstan ja olen "koukussa" teihin hyvät nettikaverit. :-) Olen saanut monta lohdutuksen sanaa ja vinkkiä täältä vaikka olen aika laiska kirjoittelemaan takaisin. Noista lääkäreistä: Mun leikannut lääkäri oli aivan huippu!! Ja todella jaksoi kuunnella minua eikä ollut koskaan kiireisen oloinen. Mutta nämä syöpä lääkäkrit on ihan toista maata, olen tavannut ainakin 7 eri lääkäriä. Huomena meen taas ja mietin onko taas uusi tapaus. AIna uusi jännitysmomentti on se että pitääkö kaikki kertoa taas alausta alkaen vai sattuisko tällä kertaa oleen joku näistä aikaisemmista 7.stä vastassa. Ei maar nyt pitää lähteä verikokeeseen, että kerkiän sinne. Huomena pitäis saada 2. CEF. t. Wenla
Wenla | 26.3.2008 klo 08:24:10