Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Suhtautuminen keskustelupalstoihin ja tietoihin internetissä
Heisilloin kun sairastuin ja mulla oli pahin ahdistus päällä ja oli oikeesti aika sekaisin, siis aivan pihalla kun nyt ajattelen, mulla oli synnytyksen jälkeen kaikki hormoonitoimintakin ihan sekaisin joten aika pihalla oltiin, silloin kun lueskelin näitäkin sivuja, ahdistuin ensin ja löysin pelkkiä epätoivon purkauksia ja huonosti menneitä juttuja. tai siis olin varmaan itse siinä mielentilassa, että en ollut valmis lukemaan näitä. Ja mulle sanottiin, lääkäri ja hoitajat, että ei kannata lukea, siellä on vain niitä epätoivoisia tapauksia, joilla ei ole mitenkään hyvä tilanne....enkä sit vähään aikaan lukenut, mutta kun löysin nämä sivut uudestaan, löysin myös aivan ihania ihmisiä täältä ja löysin TOIVON! Todennäköisesti vain olin itse valmis käsittelemään sairauttani ja enää en ahdistunut vaan sain paljon apua, ihan käytännön apua ja henkistä apua ja tukea. Ja nyt kun ajattelen tätä omaa hoitojen jälkeistä elämääni ja henkistä toipumista, joka onkesken, en olisi varmastikaan selvinnyt ilman tätä palstaa ja teitä ihania ihmisiä. Tavallisia ihmisia, välillä toiveikkaina, välillä epätoivoisina, kaikkinen iloineen ja murheineen, niinkuin itsekin, kohtalotovereitani. Mieheni ja lapseni ovat vähän välillä sanoneet minulle että onko pakko taas olla noilla sivuilla, mutta en pysty vielä vieroittumaan, niin paljon henkistä tukea saan ja toivottavasti joskus pystyn jopa antamaankin!
- Re: Suhtautuminen keskustelupalstoihin ja tietoihin internetissäcry
- Kirjoittaminen helpottaa!Karhutar