Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Suhtautuminen keskustelupalstoihin ja tietoihin internetissä
Niin kuin moni on jo sanonutkin: kaikki on niin yksilöllistä ja valikoidenhan näitä juttuja täytyy lukea: ei kaikki voi sopia kaikille. Minä olisin välittömästi halunnut tietää syövästäni kaiken mahdollisen, kun kuulin sitä sairastavani, mutta ei auttanut kuin odottaa niitä omia tuloksia, että osasin sitten hakea sitä oikeaa tietoa. Kun odottelin kainalon imusolmukkeiden vastauksia, lueskelin kroonikoiden kertomuksia ja ahdistuin todella. Minulla kuitenkin kainalon imusolmukkeet olivat puhtaat, mutta olin tyytyväinen, että olin 'nähnyt' senkin puolen, kuinka asiat voisivat olla.Muuten noista lääkäreistä: on uskomatonta, kuinka huonoja kirurgit ovat potilaskontakteissa vastaanotolla, mulla on ollut kaikilla kerroilla sama lääkäri ja onhan sillä tohtorilla huumorintajua, mutta voi juku, että sen pitää olla niin äärettömän tönkkö ! Sitä vastoin syöpälääkäri oli aivan huippu (meillä täällä ei ole kuin yksi) ja tosi rohkaiseva ja osasi aloittaa tapaamisen ja myöskin lopettaa sen kunnolla, ettei potilaan tarvinnut tyhmänä tuumata 'tässä oli sitten vissiin kaikki !?!'
- Re: Suhtautuminen keskustelupalstoihin ja tietoihin internetissämargitta
- Kirjoittaminen helpottaa!Karhutar