Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Toinen kierros alkaa

Kiitos Stratus, ihanasta toivonkipinästä, jonka annoit kertomalla ystäväsi tilanteesta.Minulla on myös useita metastaaseja maksassa ja suolten mutkissa, ja niitä alettiin nyt hoitaa sytostaateilla.Aluksi kuusi kertaa ja lääkäri oletti, että pitää varmaan vielä jatkaa siitäkin. Välillä kuvataan ja sitten ratkaistaan millaisilla myrkyillä jatketaan.Olen onneksi aika hyvässä kunnossa vielä, olen käynyt zumbassa, voimistelussa ja venyttelyssä.Ruokahalukin on liiankin hyvä.Varasimme viime keväänä Israelin matkan ja ensin ajattelin, että joudumme perumaan sen, mutta sitten päätimme lähteä kuitenkin, koska matka sattuu juuri puoleen väliin toisen ja kolmannen sytostaattihoidon.Ihminen päättää, mutta Jumala säätää! Katsotaan nyt toteutuuko matka, se alkaisi 4.11. ja kestäisi viikon.
Toivotan sinulle Sratus voimia ja positiivista mieltä ja lääkäreille viisautta antaa meille molemmille parhaat mahdolliset hoidot.Muistan sinua, Stratus ja toivon kuulevani kuulumisiasi jatkossakin, kohtalotoverisi, Leenuska
Leenuska | 1.10.2012 klo 19:32:20