Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Toinen kierros alkaa

Hei Stratus!

Todella kurja uutinen, mutta toivotaan, että olisi paikallisesti ja ei löytyisi muualta.

Mä sain tältä palstalta myös paljon vuonna 2006 kun sairastuin eka kerran. Kirjoitin eri nimimerkillä silloin myös. Mulla tauti levisi kolmen vuoden päästä tuosta keuhkoihin. Olen saanut sytostaatteja ja välillä kokeiltu femaria ja muita, mutta nyt taas tauti aktiivisena ja saanut/saan parasta aikaa sytostaattihoitoa.

Mäkin ajattelin, että sain lapsen vähän vanhemmaksi ja toivon, että saisin seurata kasvua vielä pitkäään.

Voimien kokoaminen mulla oli vaikeaa koska uusiutuminen tuli niin puskan takaa. Olin juuri saanut kolmivuotiskontrollissa "puhtaat paperit" ja valittanut kuivaa yskää. Sitä ei otettu vakavasti ja sitten vaadin keuhkokuvan ja siinähän tauti jo näkyikin. Tuntui, että matto vedettiin alta ja lujaa. Mutta vertaiskaverit ovat olleet suurin tuki. Arjesta kiinni pitäminen, ulkoilu.

Voimahalaukset!

t. Ulappa

ulappa | 25.9.2012 klo 20:40:46