Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Jälleen päivystykseen + kysymys puutumisesta
Iltapäivää sytohuuruisille ja ´muillekin!Itsellä viimeisestä CEFstä neljäs päivä ja heräsin hetki sitten kun olin kuvotuksessa nukahtanut sohvalle.Välillä oli parempikin olo,mutta tänään takkuaa kunnolla.
En tiedä onko Kytrilistäkään tai muista lääkkeistä apua kuvotukseen,mutta olen nyt nappaillut niitä silloin tällöin.
Viimeinen CEF siirtyi minulla viikon ja silloin 4 vkon kuluttua ekasta oli veriarvoni ihan normaalialuella,tosin Hb vähän matala,mutta oli kivä nähdä että se luuydin oli toipunut jotenkin.Elimistö sen sijaan taitaa olla ollut kovilla,tuntuu että yleisvointi huononee koko ajan.
Ja aivot liukenee...Ihan kamalaa tämä huonomuistisuus,keskittymiskyvyttömyys,ajatus ei kulje; Sairauslomaa vielä alle 2kk,mutta en ymmärrä miten pystyisin työhöni!Tuntuu tosiaan,että jotain muutoksia myös enemmän päässä olisi!Vai johtuvatko vain sytojen fyysisistä,sairauden psyykkisestä kuormituksesta ja huonosta unesta.Tiedä sitten,mutta alaln jo nyt stressata syksyistä työhön paluuta.Mitä jos en pysty tekemäänkään sitä kun istun tuolillani.On se taas työnantajalleni hankala sitten jos jää taas uudelleen heti sairaslomalle.
En tosiaan useinkaan muista mitä joku on kertonut,kun ajatuskin pätkii koko ajan.
MInullakin käsissä ja jaloissa usein kömpelytttä,jkv turvotusta.Varsinkin aamuisin vaikeaa ja nytkin kyllä.Lasit kaatuu ja esineet putoaa..
En taas muista mitä ja kenelle piti kommentoida,mutta kaikille tsemppiä elämään!!
terveisin tosi huuruinen tautinen
- Jälleen päivystykseen + kysymys puutumisestaPäivä kerrallaan
- Re: Jälleen päivystykseen + kysymys puutumisestaPäivä kerrallaan
- Re: Jälleen päivystykseen + kysymys puutumisestatautinen
- Re: Jälleen päivystykseen + kysymys puutumisestapiupalipaupali
- Re: Jälleen päivystykseen + kysymys puutumisestaauringonsäde