Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Jälleen päivystykseen + kysymys puutumisesta
Hei Päivä kerrallaan. Samantapaista olin sinulle kirjoittelemassa kuin Kevätmielikin. Sinähän kärsit tosi rankoista pahoinvoinneista tiputusten jälkeen, niin ei se ole mikään ihme ettei vatsa ja suolisto heti tokene. Toi kaurapuuro on varmasti hyvää lääkettä ärtyneille vatsakalvoille ja suolistolle. Sit niistä sun sydämmen- ja puutumisoireista minulla tuli mieleen myös paniikkikohtaus, joka hyvinkin voi laueta pienemmästäkin stressitä, kuin mitä sinulla on niskaan tiputettu. Paniikkikohtaushan voi oireiltaan muistuttaa jopa sydänkohtausta. Kaikesta mitä kerroit ja kuvailit, niin on tosi tärkeää että lepäät kunnolla (vaikka ei nukkuisikaan) ja yritä löytää vatsaystävällistä mietoa ruokaa. Perunamuusi on kuulemma myös aika hyvä ruoka kun on ripuli. Minun ekan taxon jälkeen ripulia kesti melkein viikon ja söin parina päivänä; aamiainen ja iltapala kaurapuuroa, lounas ja illallinen peruna-purjososekeitto (ihan vähän purjoa mauksi) ja näkkileipää.Voimahalauksia sinulle toipumiseen.
MeriTuuli
- Jälleen päivystykseen + kysymys puutumisestaPäivä kerrallaan
- Re: Jälleen päivystykseen + kysymys puutumisestaPäivä kerrallaan
- Re: Jälleen päivystykseen + kysymys puutumisestaMeriTuuli
- Re: Jälleen päivystykseen + kysymys puutumisestapiupalipaupali
- Re: Jälleen päivystykseen + kysymys puutumisestaauringonsäde