Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Jälleen päivystykseen + kysymys puutumisesta
Moikka!Minulla on nyt 5 viikkoa viimeisestä CEF-tipasta. Puutumista ja sydämen muljahtelua ja tykyttelyä on. Vaihdevuosioireet eivät erottuneet mulla hoidon aikana (kahdet kuukautisetkin tuli), mut nyt kylläkin. Hirvittävät hikoilupuuskat ja tykyttely, sekä limakalvojen (alapään) kuivuus ovat mun arkipäivää. Siirsin tamofeenin aloitustakin tähän päivään, koska en meinannut millään toipua viimeisestä sytosta. Säteitähän en saanutkaan. Kunto on huono, hengästyn, hikoilen ja puuskutan pienestäkin rasituksesta.
Olen melko ymmälläni, koska aina tähän saakka toivuin kolmessa viikossa seuraavaan CEF:iin, mutta nyt ottaa lujille. Jotenkin tuo limakalvojen kuivuuskin ottaa koville, viriili 40v onkin yhtäkkiä, haluton partneri. Mietin tässä kuinka Tamofeenin kanssa pärjätään, sekin pelottaa. Parisuhdeongelmat tiedossa tällä menolla.
Hiuksia odotellen
PIUPALIPAUPALI
- Jälleen päivystykseen + kysymys puutumisestaPäivä kerrallaan
- Re: Jälleen päivystykseen + kysymys puutumisestaPäivä kerrallaan
- Re: Jälleen päivystykseen + kysymys puutumisestapiupalipaupali
- Re: Jälleen päivystykseen + kysymys puutumisestaauringonsäde